Viktmätare

26 september 2012

Jobb

Sitter på jobb och inväntar sluttid. Om 20 min... Ska bli skönt att komma hem efter denna extremt långa dag. Jag är helt slut - både fysiskt och psykiskt. Men det har varit jätteroligt att träffa alla goa arbetskamrater igen, även om jag bara får ha kvar dom i tre dagar till.

På fredag ska jag och de två kollegerna jag tar med mig till Lund gå och prova ut våra uniformer. Det ska bli kul!

Satt och gick igenom mina bokmärken som jag sparat på webbläsaren här på jobb. Där fanns en hel mapp med bara matbloggar. Läste lite på dom nu och blev nästan illamående av all mat - men det har varit en sån dag idag... Min mage bråkar.

Och fryser gör jag! Nu sover jag med duntäcke och filt och värmeelement i form av Harley, och det är inte ens minusgrader ännu. Jag undrar hur detta ska sluta. Får kanske önska mig ett superduper tjockt duntäcke av tomten. Eller en elfilt.

Jag har fått mitt första sug efter mat! Jag har inte varit sugen på någonting alls sen operationen men igår kväll skulle jag faktiskt kunna tänka mig min renskavspasta. Så ingredienser till den får inhandlas nån dag .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar