Viktmätare

2 september 2010

Inget att rapportera direkt

Var på möte igår. Jag tycker inte mötena ger mig särskilt mycket - förutom frågestunden på slutet. Det finns tydligen en stor portal med recept och tips och råd på Xtravaganzas hemsida. Man ska bara bli godkänd medlem först. Så nu sitter jag och väntar på att  Emi ska godkänna mig så jag kan inspektera detta.

Idag ska det tränas Easyline - shit va tufft detta är! Men det gör nytta och är 35 minuter av mitt liv. Så jag överlever ;-)

Idag går ryktet på jobb att Anki kommer med sin schweizernöt kaka - och den är himmelsk. Kolla här: http://walle.blogg.se/2010/july/en-kanongod-schweizernotkaka.html

Får väl baka den själv sen nångång när man får äta igen...

2 kommentarer:

  1. ses på träningen :) du är duktig kram

    SvaraRadera
  2. Fan va de såg gott ut :)

    Om där är några goda resept med kyckling kan du väl skicka över dem till mig också :)

    SvaraRadera