Viktmätare

8 september 2010

Det märks...

Om jag ställer mig och tittar i min spegel ser jag ingenting särskilt med mig själv. Det ser ut som vanligt. Men alla säger att det syns - till och med grabbar på jobb... Men jag har mina små knep för att märka det själv. Till exempel hänger jeansen i rumpan... Och hotar med att kasa ner. Detta är lätt avhjälpt med ett skärp i midjan. Ett skärp som jag numera drar in tre hål mer än vanligt. Jag har ju klädköpsförbud tills jag gått ner så mycket jag vill, men får nog göra ett undantag - för trosor. För dom vill inte heller stanna på plats. Och det blir lite knepigt med skärp där...

1 kommentar:

  1. Ett annat undantag från ditt klädförbud är TRÄNINGSKLÄDER, det får man alltid köpa med gott samvete sålänge man använder dem flitigt :)

    SvaraRadera