Viktmätare

13 september 2010

Begagnade kläder

Just nu är det inte så kul att hitta kläder hos mig (eller jo, lite kul är det ;-)) för allt hänger i rumpan eller passar inte ännu. Som tur är har jag några vänner och kolleger som nu utökat min garderob. Mette har bidragit med en tröja och ett par byxor som just nu sitter som en smäck. Teresa har lånat ut en höstjacka så att jag slipper frysa nu när det blir höst. Och idag fick jag tre par jeans av min arbetskamrat Caroline. Ett par jeans i st 46 och två par i st 44.

Så här kommer en liten efterlysning: Är det någon av mina bloggläsare som känner att de har kläder i st 46-48 eller st 44 som man vill bli av med - HÖR AV ER!!

De flesta av er har mitt mobilnr, eller maila på malin_harley[at]hotmail[punkt]com (ja, ni fattar...)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Sanna ska tvinga mig att sortera min garderob så jag ska se vad jag hittar. =)

    SvaraRadera