Viktmätare

3 juni 2013

Herbalife

Dagens vikt är 82,8 kg.

I lördags var jag på möte hos Ingela som jobbar med Herbalife. Jag fick ställa mig på en scanner och sedan pratade vi om resultatet. Det var väldigt intressant! Jag har 50,1 % muskler i kroppen och en kraftig benstomme. Så nu är det bekräftat! Jag har väldigt lite farligt bukfett - faktiskt inom godkänt-gränsen. Mitt magfett är bara sladder OCH det är därför jag nu ska ta hjälp av Herbalife att bli av med de sista 7,8 kg.

Jag kommer att byta ut ett mål mat och ett mellanmål om dagen mot en shake. Och så ska jag sluta äta vetemjöl. Eller sluta och sluta... Jag ska dra ner på det iaf. Så får vi se hur fort detta går nu då.

2 kommentarer:

  1. Irene menade du väl ;) Puss

    SvaraRadera
  2. Ta det försiktigt med Herbalife. Åt det när jag skulle ned i vikt innan op och fick väldiga problem med gallan och min svägerska gick upp i vikt och blev tröttare på det. Hon som sålde har nu lagt ned det eftersom det inte haft den verkan riktigt som det skulle. Så ta det med en nypa salt :)

    SvaraRadera