Viktmätare

26 december 2012

Veckans officiella inlägg

Dagens vikt var 91,0, vilket jag tyckte var toppen med tanke på all julmat och julgodis man ätit uppe hos mormor. Mormor och morfar är experter på att skämma bort sitt barnbarn =)

Idag blev det en snabb sväng på rean. Jag och Helena ska göra Väla osäkert på fredag så det blev bara en liten sväng idag. Men fick ändå med mig några tröjor och en kofta hem. Jag är mycket nöjd med min skörd.

Och eftersom jag tydligen krympt lite till i klädstorlek har jag i eftermiddag roat mig med att prova ALLA kläder i mina garderober. En hel del som låg på "för litet"-hyllan fick flytta ner till "passar idag"-hyllan. Och en del av de kläder som låg på mina "passar idag"-hyllor var alldeles för stora =D. Bland annat mina bruna byxor som legat i garderoben i flera år utan att passa och som jag var ÖVERLYCKLIG över att jag kunde ha är nu för stora. Två kjolar som jag kände mig dö smal och snygg i när jag kom i dom, var för stora. Så idag är en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar