Viktmätare

21 juni 2012

Lite besviken

Det blev inte alls mycket dansat på High Chaparral, framför allt för att det regnade skitmycket... Blev inte förfärligt massa öl heller, men det blev Chorros (Churros??) o det är verkligen inte nyttigt.

Ställde mig på vågen i måndags och den visade på 124,3 kg. Upp igen alltså. Vi får väl se hur det här går, men jag har redan ställt in mig på att börja med flytande kost 23 juli. Då är det tre veckor och två dagar kvar till operationen.

Nu önskar jag er alla en trevlig midsommar!

2 kommentarer:

  1. Du kommer klara detta tjejen!! Bra Att du satt ett datum när det är dags att ge järnet och fram till dess hinner du ladda med massa jävlar anamma! Jag tror på dig! Gör du det med <3 kram

    SvaraRadera
  2. Vi tar igen dansen på karsefors!! ...och där serveras inga churros!!!!
    Kram

    SvaraRadera