Viktmätare

19 augusti 2010

Dag 2

Igår började jag med påsarna, och jag måste säga att dom har varierad smak. De varma påsarna är helt klart godare än de kalla. Men jag tycker det går bra. Jag var inte hungrig alls igår - men hade problem med att få i mig allt vatten som ska drickas. 3-5 liter!!!! Så idag har jag lagt upp planeringen lite annorlunda och redan fått i mig 2 liter. Och jag ska jobba 4 timmar till så detta löser sig.

Träning då? Varje dag ska ju innefatta någon form av träning om än bara promenader. Så igår, direkt efter mötet, cyklade jag ut till Fysikens andra träningsanläggning och dansade (?) Zumba - hur kul som helst!!!!

Idag har jag i rask takt varit ute och gått i 30 min.

I tisdags var jag hemma hos syrran och vägde och mätte överallt. Jag är inte riktigt beredd att delge er resultatet av detta ännu, men nästa tisdag ska det vägas och mätas igen och då kommer jag iaf att redovisa minskningen.

Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar